julshopping + bilder från igår

Dagen har spenderats i Kista med mamma för lite julshopping. Det blev en hel del och jag är väldigt nöjd med dom sakerna som jag vet att jag ska få:P Snart blir det fotboll med Zlatan som det trogna sportfan jag är. Imorgon blir det v.by med syrran troligtvis, måste hitta en snygg julklänning att ha på sej. hittade en snygg kjol ida men jag orkade inte gå tillbaka och pröva den för mina fötter var helt slut!+ att jag var jättetörstig. Köpte en vitamin defense, väldigt god men det släckte inte törsten:( typiskt"/
Här kommer lite bilder från igår.

Fina Julia när vi satt och väntade på att Lucia grejen skulle börja<3

Duktiga tomtenissar som städer sitt bord (jag och Julia)

Tärnorna var också duktiga :D (Jossi och Moa)

Idolkvällen

Julia försöker likna en...ehh, älg??

i pausen fick jag tråkigt medans dom andra babblade på...


Kvällens vinnare: Erik Grönvall. bild från posh24

Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

Het bild på mig... Var ju såå seriös, hehe.

pusss

2009-12-13 @ 20:42:11
Postat av: Julia

Het bild på mig... Var ju såå seriös, hehe.

pusss

2009-12-13 @ 20:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0