Julmarknad


Dagen har spenderats hos kungen och drottningen. Eller okej, inte med dem, såklart,
men på julmarknad vid drottningholm. Mysigt, mysigt! Köpte julgodis från mariannelund
och lite andra godsaker. Väldigt mysigt, synd bara att det var så kallt! Och frosten
hade försvunnit, men ajja, man kan inte få allt :P
Var även på ekerö möbler tror jag affären hette. Massor med fina (och dyra) möbler.
Jag blir alldeles knäsvag när jag går in i en sån affär och börjar så fort jag ser en
stol planera min drömbostad. Haha, är inte jag för ung för dethär?
Jag skulle lugnt kunna shoppa upp hela butiken, fast innan dess ska jag bara se
till att haffa en miljonär. Typ.
Har precis firat andra advent och koppen med varm choklad och lussebullar fick vara med.
Gott och grymt mysigt. Det har helt enkelt varit en myssöndag. Iblan behövs sånna dagar.
Bara en massa mys. Tyvärr har mamma bannlyst mig från fotbollsplaner, eftersom
jag fortfarande är förkyld. Så jag kunde inte komma på träningen.
Isåfall får jag väl använda den tiden till att skriva om atomer. Har hittat lite fakta, så
nu ska jag skriva så att tangentbordet glöder ;)
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0