jippi

sådär, då var höst terminen i årskurs 9 avklarad och jag är riktigt nöjd med mina betyg faktiskt, inte ett ända G (jippi!) :D:D Mamma har fixat spotify så nu är livet en fest (om man räknar bort Polenresan såklart). Måste säga att Jossi, Bella, Jempa (sorry), Emilie, Amaru och Moa ägde alla på avslutningen, bra tjejer! Tack gode gud att jag inte behövde gå upp på scenen för matte-tävlingen , jag lovar, jag hade snubblat!
Imorgon blir det somskrivet Kista vilket påminner mej om att messa Juliana Mini... hmm, får göra det sen. nej, nu ska jag sluta tråka ut er. Hare bra!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag skaffade spotify innan Tina, yes!!!;)

/MärtIngvor

2009-12-21 @ 08:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0