Jag lever

Hejsan svejsan!
Tänkte bara säga att nej, jag har inte dött. Har bara kommit så långt från verkliga livet som det går.
Ingen dator alls (eller okej, vi har modernat upp det lite mer, så nu kan man roa sig med hjärter!) och de ända kanalerna vi har är 1an, 2an, 4an, 6an och 24. Så ja, jag har roat mig med att titta på Stuart Little 2, och konstaterat att han som spelar Dr. House även spelar pappan i familjen och lärt mig hälsningsfrasen i familjen Little. "Little hit little dit" då ska man svara "Little här, Little där". Bara så att ni vet.
Men nu är jag hos ett par vänner, så jag kan passa på att blogga lite. Har även varit i Halmstad och kollat in mellandagsreorna. Hittade faktiskt ett svart (OJ, svart? Jag är förvånad över att det blev det linnet) linne för bara 74 kronor! Fatta vilket fynd!
Så, är ni redo för 2010? Detta året har gått i superfart! Ärligt, vi har en termin kvar, sen börjar vi gymnasiet :O
HJÄÄLP! JAG ÄR INTE REDO FÖR DET HÄR! TÄNK OM JAG VÄLJER FEL!? Gaalet.
Juste, för er som orkat komma ända hit ner i detta ganska långa inlägg, jag har kommit på det bästa nyårslöftet av alla! Jag kommer helt klart att klara det! :D Säääker! Haha, typ första gången jag kommer att klara det. Okej, nu ska jag komma med det och inte babbla på: Mitt nyårslöfte är att inte ha något nyårslöfte iår! Hoho, får man ha det som nyårslöfte? Ja, om man inte får det så ska jag ändra i regelboken och skriva till det! Jag tycker nämligen att det var väldigt klokt av mig ;)
Kramar, Pussar, Hejdå, Bye, Adiós och GOTT NYTT ÅR! (+ god fortsättning på 2010, om det är så man brukar säga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0