God Morgon!

har sminkat mej, klätt på mej och väntar på att Anna ska komma fast hon komer inte förän 20 över så det är ett tag kvar:P Vet inte om Anna fortfarande är sur på mej, bombaderade henne med gubbar på msn igpr;) hehe, typiskt mejXD Ska få låna shoes av anna ida, världens bästa kompis asså, finns ingen bättre. Amanda skickade ett sms och jag höll på att dö. det är ett sånt här "skicka-vidare-till-alla-i-din-adressbok-sms". Fan dej Amanda! Jag blev ju rädd! :( hahaxD Ida är det teaterredovisning på engelskan, ska läsa en liten text med mycket church och andra kontisga ord jag knappt kan uttala men det går nog bra:D Sitter och lyssnar på Robert Pattionssonsom Carro la upp på sin blogg, den är skitkort men helt okej faktiskt.

"Ill wrap you in my arms"

Juste! Jag fick gå ut och gå igår, jippi... Helt okej, fast man ska inte ha strumpbyxor på sig för då kokas benen efter ett tag speciellt om man går med min mamma som har världens längsta ben och går i 180km/timmen, phu!

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0