:)

heeeejsan allesammans! Har ni haft en bra jul? det har jag:D Jag fick Babyliss I curl av mamma:D Testade på syrran ida (hehe, min försökskanin) och det blev bra och med lite träning blir det nog toppen:D Fick även Harry Potter och Halvblodsprinsen (tittat på den ida, hehe), Body Butter (en liten och en stor) + tvål från Bodyshop, ansikts masker (som jag precis prövat, super skönt!), CD-skiva, kläder och lite annat smått och gott;)


Vad tycker ni? Carros första komentar var: "Den här ser ju helt cp ut" och höll upp en hårslinga på typ 10 hårstrån. Tack Carro, Anna och jag kämpade faktiskt...

Har pracis tagit ett bad med ansiksmask och smörjt in mej med body butter. Har skrivit det förut men jag rekomenderar verkligen Body Butter från Body shop. Just nu har jag Körsbär och japansk ???. Luktar mums:) Carro har fått en ny mobil så hon har suttit och hållt på med den konstant ida (tack godegud att det är touch så man slipper klickljudet!) Nej, nu ska jag kolla om det finns något på tv ikväll;P

Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev JÄTTEFINT!:D sötnötar!/c

2009-12-27 @ 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0