Dress

Hello! Igår var jag och köpte en julklänning. En svart. Okej, Johanna, kanske lite "boooring" som du uttryckte det, men den e ju så fin. Ett fodral, så jag är lite orolig över hur det blir med julbordet XD när man har fodral på sig är det ju egentligen förbjudet att äta, men vafan! skit samma, det är min släkt man kan inte alltid vara piffig ju! Ska bara se till att pimpa den med lite smycken.
Sen bara så ni vet så är strumpbyxorna mörkare, blixten gjorde dem lite konstiga. Sen vill jag inte ha några kommentarer om hur stökigt mitt rum är, för jag är mer än medveten om det!
Kram Anna


Hah, antingen är det min dator eller så är jag helt
ihoptryckt, jag vet inte XD


Kommentarer
Postat av: Emmah's Closet

SV: Jag köpte den på Cubus i somras!

2009-12-15 @ 09:34:06
URL: http://emmahscloset.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0