Anka

sitter och chattar med lillkusinen (han gillar inte att bli kallad lillkusin menmen) om julen. Släkten kommer ju hit den 24:e och det är ingen Tindra som kan skrika när Kalle går, yes! Jag gillar Tindra men inte när hon skriker:( Kommer ni se Kalle Anka eller Anna Anka? Båda Ankprogrammen (haha) går samtidig men vem kollar på Anna Anka när Kalle Anka går? haha, det blev mycket anka i den meningenXD
Ida har inget speciellt hänt, ska ha teater på engelskan imorgon. Jag ska bara berätta så det är ganska okej ändå. En kompis ska vara drake, hahaxD förlåt:) Igår sa mamma att jag skulle ta en promenad med henne efter maten för att jag inte gjorde ett skit igår men jag hoppas hon skojade. Fick bilder från Julia med bilder från hennes fest som var typ 2 veckor (?) sen.

 VS
Vilken anka väljer ni i jul?

Johanna


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kalle såklart!!

2009-12-09 @ 17:05:10
Postat av: Wille

Kalle 8)

2009-12-12 @ 00:20:26
URL: http://willees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0