ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOUUUUUU!

Okej, låt oss försöka igen. Med ett inlägg alltså. Det förra inlägget blev så sjukt deprimerande och det passar ju inte alls såhär i juletider?
Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar julen! Jag älskar julstressen. Jag älskar att ge bort presenter (trots att man efter all julshopping är totalt P A N K)! Jag älskar snön. Jag älskar att umgås med släkten (trots att våran släkt har sina brister). 
Idag gjorde vi lussebullar på hemkunskapen. Jag hoppas vi lyckades sukta alla på fördjupningsmatten ordentligt!
De blev grymt goda. Har precis stoppat i mig en faktiskt, så nu har jag julsmak i hela min mun.
I helgen blir det tomteverkstad här hemma. Ischoklad, rise crisp, lussebullar och kanske pepparkakor står på listan. Och Johanna - du får gärna hjälpa till om du vill ;)
KRAMAR OCH PUSSAR //ANNA♥


 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar också julen! Men jag gillar INTE när ni bakar goda saker på hemkunskapen så att den goda doften kommer ända upp till fördjupningsmatten på tredje våningen, ni borde dela med er med oss :D

2009-12-03 @ 19:31:25
Postat av: li

jag håller med Amanda - GE OSS LUSSEBULLAR!

2009-12-03 @ 21:15:43
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0