021209

Hello! skön och kort skoldag, me like! Förutom att jag började kl 8 och att det var 4 minus ute:( Ma-prov på morgonen, svårt att säga hur det gick menmen. Sen var det en lätt dag:) Harry hade sitt föredrag om WTC, riktigt bra:D Patrik var också bra:D men Axel glömde sina papper... igen...:/ Nu sitter jag och har faktiskt gjort engelska  och ska börja med kemi texten om atomer, jippi:( Ikväll blir det träningen fast det är minusgrader:(:( Trodde den var inställd men jag ska minsan behöva gå ut och träna:( många ledsna gubbar ida:( hahaxD Fik precis reda på en gulli sak men det ska jag inte säga, hehe;P  
ha en bra dag! Ni kan ju tänka på stackars mej som ska ut i minusgraderna och träna;)

Johanna


Kommentarer
Postat av: Anna

Hohoho, jag vet vad du menar! hihi!

2009-12-03 @ 17:54:39
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0