lite trött efter spindlarna

Hejsan! Efter 2 (dödade) spindlar och 3 filmer så gick vi somskrivet och la oss. Vaknade och fick se Annas små fötter, gulligt! Det slutade med att Carro gick upp och Anna fick sova med mej i soffan eftersom ingen ville vakna av en spindel, haha! Anna och jag vaknade vid halv tio typ och pratade lite. halv 11 kom syrran ner, nyvaken och joinade oss vid tv:n. PÅ eftemiddagen blev det match och sen en skön dusch. Sitter och väntar på att Anna ska komma och hämta sina saker som hon lämnade här. Ska låna en klänning av henne som hon köpte i Frankrike imorgon. Superfin! bild kommer i morgon. Lägger också upp en bild på min nya jeansjacka som jag fick av mammas kompis. Den är lite kort i armarna (jag har långa armar, typiskt!!) men det spelar ingen roll för det är snyggare när man har den uppvikta tycker jag:D

Anna och jag

Där under ligger en numera död spindel...

Morgon: där någonstans under täcket ligger Anna.

Jag och Malin på matchen. Visst är jag snygg i min match tröja utan smink?

Johanna

Ps. Ny header kommer imorgon. vi han inte göra den idag:(

Kommentarer
Postat av: Anna

blääÄ för spindlar! Fast fett stolt jag är över mig själv som lyckades fånga den rackarn ;)

2009-08-23 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0