Tillbaka till verkligheten

Nu har skolan börjat igen...roligt? Näe, inte ett dugg!
För ett tag sen var jag i alla fall lite taggad, men nu har jag kommit in i dedär fan-vad-jag-längtar-till-nästa-lov-stadiet...
Fast dagen varade bara 45 minuter, så det var lugnt. Kul att träffa alla i klassen igen (:
Sedan åkte jag och Johanna till Vällingby och jag köpte en kjol som jag tittat på tidigare. Riktigt fin faktiskt!
Nu har Johanna i alla fall precis gått. Vi passade på att baka några goda kladdkake muffins! Perfekta som alltid när vi är i farten ;) Imorgon ska vi till Nälstabadet och bada. Åh, orkar verkligen inte! Jaja, nu måste jag leta reda på paddlingspappret som vi ska ha med imorgon, byebye♥ Anna


Bild från Falkenberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0