Segt!!

Hellohello!
Datorn segar som tusan, för mamma håller på att installera något..jag, som i stort sätt alltid på något sätt är stressad håller på att bli galen!
Hur som helst, helgen har varit bra! Johanna har ju redan berättat allt, även att vi fixat ny design. Måste säga att; I love it;) hehe...det enda som saknas är en header, så just nu ser väl bloggen inte riktigt fullbordad ut, men jag lovar att ni kommer tappa hakan när ni ser den igen ;) hehe... nä, nu ska jag sluta larva mig! Kommer absolut inte på något att skriva, känns rätt så onödigt att skriva inlägg då..
kramar

Anna



Kommentarer
Postat av: josephine

Johanna: tack så jäääättte mycket :D <3 dagen var suuper:)<3<3<3<3¨



Anna: Taaaaaaaaaaaack:D <3<3<3<3<33<3<3<3<3<33

2009-08-24 @ 06:56:12
URL: http://detkallastalang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0