killhuvuden och tjejkroppar

Hej!
Idag hade vi en till "specialdag".På förmiddagen målade vi och bakade paj och på eftermiddagen skulle vi ha haft genomgång hur-man-hittar-i-biblan-på-enklaste-sätt och studieteknik men brandlarmet drog igång så vi fick gå hem (Jippi!). Gick hem till Anna med Julia och bakade inför paddlingen (tors-fre). Efter middagen åkte vi till Coop och handlade all mat. Nu sitter jag här och har precis insett att jag inte har lämta in filmerna vi hyrde i lördags (ajdå!). Måste cykla och lämna dom ikväll. Antingen jag eller Carro. Jag misstänker att det blir jag... :(


Visst är det snyggt! Vi kommer att ses som en seriös 9:a eller hur?

Johanna

Update: Det blir jag som får lämna filmerna, jag sa ju det!!

Kommentarer
Postat av: liz

DÄR ÄR JU VÅRA She-males!:D Jag lånar den till min blogg :D

2009-08-26 @ 08:06:30
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0