Jag börjar bli blind...

Ja, nu är mina ögon så torra så att jag tror snart att mina linser kommer torka! Och jag är seriös när jag säger att jag börjar bli blind! Ser typ inget snart xD Torra linser hjälper inte direkt! Tro mig, ni linsbärare vet säkert hur det e ;D
Har tråkigt tråkigt just nu, sitter bara framför datorn och segar. Sveriges medaljchans rök för ett tag sen. Men snart börjar väl fotbolls EM? Nya tag i så fall ;)
Nä, nu tror jag att jag ska gå och ta ut linserna innan det blir för sent och jag går in i en vägg när jag egentligen ska gå till badrummet. Jag är ju faktiskt inte blind än, bara snart...
Anna


Jag har nån knäpp färg på mitt öga...grönt och sen brunt.
Vad säger man att man har för färg egentligen? Brun eller grön?!
(bilden e gammal)


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: haha ja, visst är han! en riktig tönt! tål honom inte!

2009-08-22 @ 09:18:06
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: josephine

haha:D<3

2009-08-22 @ 12:43:23
URL: http://detkallastalang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0