Home Sweet Home!

Hejsan svejsan!
Nu e jag hemma efter några veckor i Falkenberg. Det var härligt, men efter ett tag blev det lite ensamt...men nu har Johanna och jag bestämmt att jag ska komma till Gräsö, så det blir ju kul :D Imorgon drar jag till Gotland, eller Fårö, fast det hör ju till Gotland ;)
Usch, jag hoppas verkligen att det blir lite sol där, jag är rädd för att min solbränna börjar försvinna och det känns ju inte riktigt bra... inte enligt mina planer.
Här kommer i alla fall lite bilder från Italien, Frankrike och Schweiz (jag tror det stavas så :P)

Dag 1


Bye bye Sweden

Över Alperna flög vi. Snö mitt i sommarn känns ju lite skumt...


...speciellt när det kom snöflingor på fönsterrutorna..?


Framme i Italien :)


Det fanns många lyxlyxiga hotel där vi bodde

Dag 2


När vi körde till Schweiz stannade vi och åt glass
bland bergen. Nyvaken och osminkad :P


Framme i Zermatt (staden där vi bodde)

Okej, nu orkar jag inte lägga upp mer bilder, så det blir mer senare  ;)
Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har också varit i Zermatt, fast på sportlovet... och jag har just kommit hem från Gotland :P finfint väder<3

2009-08-08 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0