Hassle!

Tjena Tjena mittbena xD (äger jag inte på att rimma?!)
Dagen var lugn, inget speciellt, förutom lite lappar, plus att vi fick nya platser och nya skåp! Nöjd faktiskt! (:
Vid tvåtiden satte sig Johanna och jag oss vid datorn och satte igång med att fixa en header, och ja, jag måste säga att den blev bra! Förvånad?! Inte ett dugg, det är ju Johanna och jag som är i farten!
Mamma kom för övrigt hem med Erik Hassles skiva.
Till sig själv såklart, men jag kan ju låna den för det?! Mamma får såna där spontanköp ibland, men det stör inte mig något alls! Ny musik i Ipoden gratis skadar ju aldrig :P

Anna


Kommentarer
Postat av: carro

Du MÅSTE skicka låtar till mej, Anna!<3

2009-08-25 @ 15:09:16
URL: http://carruus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0