Det är så pinsamt så att det är tragiskt!

Visste ni att i 27 skolor har 2400 elever svarat på ett test om de någon gång känt sig retade, mobbade eller utfrysta? Visste ni också att 27% av tjejerna och 23% av killarna svarade JA?
Jag visste inte att det var så allvarligt, det är alltså säkert 1000 pers. Och vad gör vi? Inget. Så nu tänkte jag ägna mig några minuter åt er som någon gång kanske retat, mobbat eller utfryst någon.
Hur står ni ut med att ha gjort något sådant? Hur kan ni leva med att ha sårat någon?! För det är precis vad ni gör! Ni sårar! Ni tror att ni är såå jävla roliga och coola, men ni är fan de mest patetiska av alla. Ni är ju för tusan värre än de värsta fjortisarna som älskar att provicera!
Vad ska ni säga till era barn när de frågar hur ni va i skolan?
- Jo, så här ere, jag var mobbare när jag var lika gammal som du!
Vilken jäkla förebild man är! Varje gång jag ser er skulle jag bara vilja strypa er! Ni borde brännas på bål! Nä, ni förtjänar inte ens det! Så lågt går man när man mobbar nån!
Ni är så pinsamma så att det är tragiskt!
Ni kan bara inte vara stolta över era liv era jävla fegisar.
Men vafan, gör vad ni vill med ert fega liv, jag tänker i alla fall inte bli nån jäkla mobbare! Jag tänker vara en förebild för mina barn om jag nu får några och säga att; du vet att det bara är töntiga idioter som mobbar och så ska du inte bli!
Jag tänker inte leva med att ha gjort någon så illa!
Ni fattar nog inte att det sitter kvar hela livet! Blåmärken försvinner, men ärr i hjärtat försvinner inte. De finns där. För alltid. För evigt. Tills livet tar slut. Och på grund av er blir tyvärr inte vissas liv så långa som dom borde bli.

Anna

Vi blev mobbade i skolan:

Miley Cyrus


Demi Lovato


hayden panettiere

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint, Anna! Älskar dej, du är min finaste kompis och alltid ärlig, omtänksam och fin!<3

puss på dej!

2009-09-01 @ 08:36:54
URL: http://carruus.blogg.se/
Postat av: liz

YOU GO GIRL! Tänk vilken tur att vi har dig som kamratstödjare :D <3

2009-09-02 @ 17:47:37
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0