Back To Cold Mountain

Är det inte tragiskt att man ska behöva sitta och titta på en film bara för att se om två människor ska mötas eller inte och sen när de till sist möts dör den ena? Skit film! Eller okej, den var bra men jag skulle nog säga att jag är mer för filmer som slutar lyckligt ;)
Idag mötte jag förästen Julia som var ute och gick med en liten gullig hund. Hon kom förbi och sedan följde jag henne hem och gick sen tillbaka eftersom hon skulle bort. Men vi skulle i alla fall försöka ses imorgon (:
näe, hörrni, dehär funkar inte det blir inge mer skrivande, jag har allt för dålig inspiration + att jag är lite trött och sen e jag fortfarande lite deprimerad över 1. Filmens slut  2. Min kamera är fortfarande paj!!!!

Kramar Anna


Kommentarer
Postat av: anna

Hej! jag vill skaffa en ny blog g och tycker att ditt gamla bloggnamn var bra. Du använder ju inte det namnet längre så jag tänkte om jag kunde ta det? ;s

2009-08-16 @ 20:17:09
URL: http://ahnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0